Preţul mic atrage după el mulţi clienţi
Please enter banners and links.
Numărul magazinelor second hand şi cele care conţin preţuri de 3,8 lei, 7,5 lei, 12 lei, 15 lei, sunt parcă din ce în ce mai multe. În plină criză financiară, aceste magazine au luat faţa celor care au preţuri foarte mari şi sunt poate singurele care la ora actuală supravieţuiesc cel mai bine, vânzările fiind foarte mari. Datorită preţului foarte mic pe care îl deţin aceste magazine, oamenii se pot îmbrăca din cap până în picioare cu o sumă mică de bani.
„ Sunt toate ieftine şi de calitate”
Încă de dimineaţă, oamenii se adună pentru a-şi cumpăra cea ce le este necesar, la un preţ convenabil. Marina Viorica este o clientă fidelă a acestui tip de magazine. Aceasta alege să se se îmbrace de aici pentru că „ sunt toate ieftine şi de calitate”. „ Vin mereu aici şi fata mea vine, toţi venim pentru că preţurile sunt foarte ieftine în comparaţie cu celelalte magazine.”, spune Marina Viorica. De ficare dată când intră în aceste magazine cheltuie cam până într-un milion. Şi clienţi ca ea sunt în număr foarte mare.
Preţul porneşte de la 3,8 lei şi ajunge la 53, 20 lei
Vânzătoarele acestor magazine care conţin preţurile cele mai mici din oraş, spun că vânzarea merge foarte bine şi că zi de zi magazinul este plin. „ În fiecare zi avem clienţi, aceştia pot fi 100 la număr, uneori 50, 20 de persoane, depinde. Clienţii cumpără de toate, şosete, sutiene, bluze, încălţăminte… Produsele pornesc de la 3, 80 lei şi ajung până la 53,20 lei. Oamenii se aprovizionează de aici pentru că sunt mai ieftine şi au calitatea bună. „ , a precizat o vânzătoare.
În zonele sărace acest gen de magazine nu pot funcţiona
Dragoş Coman deţine un lanţ de magazine cu un asemenea profil. Acesta a declarat pentru Express de Călăraşi faptul că oamenii cumpără toate produsele din magazinele Trei Shop deoarece aceste magazine se conturează pe cel mai mic preţ de pe piaţa călărăşeană. Potrivit lui Dragoş Coman în aceste magazine există produse şi la preţul de 30 de bani, 50 de bani, existând astfel cel mai mic adaos. „ Vânzările nu cred că au crescut foarte mult. Sunt şi au fost constante. Când eram mai aplecat asupra business-ului de genul acesta, eram orientat pe magazine în zone foarte sărace. Ca să dau un exemplu, în zona 2 Moldoveni, un magazin de profilul acesta nu poate să funcţioneze. Nu merge. Omul care nu are posibilităţi nu o să îşi cumpere produse de uz casnic nici la 3 lei, nici la 30 de lei. ”, a mai precizat Dragoş Coman. Oamenii sunt atraşi de acest magazine pentru că se găsesc produse ieftine faţă de celelalte unde pot găsi acelaşi tip de produs, dar poate la un preţ dublu. Atâta vreme cât aceste magazine există, oamenii pot răsufla uşuraţi, deoarece îşi pot cumpăra produse în funcţie de bugetul pe care îl au.
There is no ads to display, Please add some