Mișcarea populară mizează pe oamenii de afaceri

Decebal Mihalache 10:17 pm - 19 martie, 2014 Comentariile sunt închise pentru Mișcarea populară mizează pe oamenii de afaceri

– Mărul verde va fi înlocuit de Salamul Săsesc ?

Chiar dacă partidul prezidențial, și ne referim aici la Mișcarea Populară, a mai săltat puțin în sondaje, racolând imagine dar și persoane de la PDL, nu se culcă pe o ureche, încearcând și o infuzie de capital și oameni noi. Cel puțin la Călărași. În ultima conferință de presă tânărul lider al filialei județene, Dragoș Coman, a prezentat ultimele achiziții, doi oameni de afaceri, așa cum au fost prezentați, încercând să demonstreze că partidul, fiind de dreapta, mizează pe astfel de persoane și mai puțin pe asistații social. Prima persoană este un tânăr, Radu Timiș junior, după cum s-a prezentat, nimeni altul decât băiatul omului de faceri Radu Timiș, patronul Cris-Tim. Tânărul și-a început discursul impetuos povestind cum tatăl său și-a început cariera de om de afaceri cu mezeluri, după ce a constatat că salamul și cârnații ce-i cumpăra din Budești nu mai erau ce au fost odată. Cum nu ne interesa partea cu firma Cris-Tim, care monopolizase conferința de presă, tânărul a fost repede pus la punct, așa cum va avea ocazia să constate că electoratul înghite el orice, dar se satură odată de gogoși. Și de mezeluri expirate. Apoi tânărul, ce a devenit cu ocazia înscrierii în partid șef peste tineret, a spus că venirea sa la Călărași se datorează prieteniei cu Dragoș Coman. Dacă tot a bătut atât de mult monedă cu firma Cris-Tim ne gândim că sigla partidului, un măr verde, ar putea fi înlocuită cu Salamul Săsesc, marca de succes a firmei de mezeluri. Nu de alta, dar dacă alții oferă în campania electorală pui, zahăr, ulei, făină și alte cele, noua siglă a Mișcării Populare ar fi mult mai atractivă decât un măr care nu prea satură mațul. În rest, tânărul Răducu va afla și ce este competiția politică, nu numai cea comercială, când alții vin cu sacoșele de bani publici, iar alții trebuie să vină cu bani de acasă. Sau de la firmă. Al doilea om de afaceri prezentat este o mai veche cunoștință de-a noastră, ce a lipsit o bună perioadă din viața politică, l-am numit aici pe Arnold Hodel, fost țărănist de frunte și fost director FPS județean, așa cum s-a prezentat, în timpul căruia s-au realizat privatizări de succes. Ori fi fost ele de succes, important e pentru cine, din moment ce atunci capitalismul sălbatic era în floare, telefoanele mobile erau rare, așa că nu puteau fi ascultate, și nici măcar DNA-ul nu se inventase. Acestea au fost noutățile de la Mișcarea Populară, nimic de politica și administrația locală, pentru că băieții tot se organizează ca și ultima dată. Că de blat nici nu poate fi vorba, căci USL-ul nu mai există.

 

Comentariile sunt inchise.