Comunicat de presa privind inceperea proiectului
Please enter banners and links.
Incepand cu data de 9 septembrie 2014, UAT Municipiul Calarasi implementeaza, in parteneriat cu AJVPS Calarasi, proiectul cu titlul „Dunarea, forever” finantat prin Programul Operational de Pescuit 2007-2013, in cadrul Masurii 2.1.2 – Conservarea, valorificarea si promovarea patrimoniului cultural si natural, prin sustinerea activitatilor economice alternative, pentru cresterea atractivitatii zonei , Autoritatea de management fiind Ministerul Agriculturii si Dezvoltarii Rurale.
Valoarea totala a proiectului este de 461.164,00 lei inclusiv TVA din care valoarea finantarii nerambursabile – 352.100,00 lei.
Durata proiectului este de 12 luni, pana la data de 08 septembrie 2015.
Obiectivul specific al proiectului consta in
- încurajarea actorilor principali locali si regionali care, prin participarea si implicarea in desfasurarea activitatilor, să contribuie la acţiunile de îmbunătăţire a economiei şi a mediului asumându-şi responsabilitati în procesul de dezvoltare locala, sa dezvolte activităţi economice cu dinamică socială desfasurata in scopul imbunatatirii nivelului de trai in zona pescăreasca;
- cresterea competitivitatii zonei prin identificarea de noi metode şi resurse;
- promovarea atractivitatii zonei cu traditie piscicola prin dezvoltarea de produse turistice in scopul cresterii atractivitatii zonei in care actioneaza FLAG-ul “Dunarea Calaraseana”.
Grupul tinta:
- populatia Municipiului Calarasi, a localitatilor riverane Dunarii si, in general, a celor participante la evenimentele organizate prin proiect;
- institutii, operatori economici, societate civila din zona;
Beneficiarii finali:
- comunitatile participante prin reprezentanti la activitatile proiectului;
- entitati Unitati Administrativ Teritoriale participante;
- mediul de afaceri din domeniul pescuitului si din mediile adiacente (turism, mass media, comert, etc.) din comunitatile prezente la activitatile proiectului;
- organizatii participante la activitatile proiectului.
Rezultatele proiectului:
- 2 targuri cu specific pescaresc realizate, 2 work-shop-uri desfasurate, campanii realizate, achiztii realizate;
- materiale si actiuni de promovare, informare si publicitate a proiectulu realizate;
- documente de monitorizare si evaluare a proiectului intocmite;
- raport de audit privind implementarea proiectului intocmit.
There is no ads to display, Please add some