Asociația de Dezvoltare Intercomunitară Ecoaqua pune la dispoziția publicului cele mai complete materiale privind gestionarea serviciului

Please enter banners and links.

 

Pentru a fi la curent cu cele mai importante informații despre modul în care a fost gestionat serviciul de apă și canalizare, în anul 2018 accesați site-ul ADI ECOAQUA, http://www.adiecoaqua.ro/raportactivitate.html

Asociația de Dezvoltare Intercomunitară Ecoaqua pune la dispoziția publicului cele mai complete materiale privind gestionarea serviciului, activitatea operatorului public ECOAQUA SA, precum și a Asociației :

            – Raportul general de monitorizare al operatorului pe anul 2018 – raport care analizează întreaga activitate a operatorului regional, prin intermediul a mai multor categorii de indicatori ( de performanță, performanță garantați, statistici și de monitorizare ). Indicatorii, în număr de 144, sunt evaluati comparativ pentru anii 2017, 2018, reușind să surprindă majoritatea aspectelor cantitative și calitative ale activității operatorului regional. Structura raportului permite analiza pe fiecare localitate în care operează ECOAQUA S.A., existând posibilitatea obținerii de rapoarte comparative pentru fiecare indicator;

            – Raportul Autorității Tutelare pe anul 2018 – raport în cadrul căruia sunt evidențiate activitățile întreprinse de ADI ECOAQUA în calitate de autoritate tutelară. În plus este analizată activitatea Consilliului de Administrație al operatorului, în functie de gradul de îndeplinire a obiectivelor anuale stabilite prin Scrisoarea de așteptări, obiective asumate de membrii Consiliului de Administrație prin contractul de mandat;

           – Raportul de Activitate al Asociației de Dezvoltare Intercomunitare Ecoaqua  este structurat pe doua parti : Activități derulate pentru exercitarea de către asociațiea mandatului acordat de asociaţi ( monitorizarea activității operatorului, construirea sistemului comun GIS, exercitarea atribuțiilor de autoritate tutelară, imagine și comunicare ) si Activități proprii de funcționare ( organizarea ședințelor Consiliului Director și ale Adunării Generale a Asociației, activitatea financiar – contabilă, activitate  juridică, procesul achiziţiei clădirii de birouri în care îşi are sediul Asociaţia, activitatea de achizitii publice 2018, activitatea de resurse umane ). Raportul de activitate cuprinde și trei anexe, respectiv :

            – Raportul cenzorilor Asociației pe anul 2018 – raport întocmit de comisia de cenzori prin care este analizată activitatea financiar contabilă, comisia concluzionând că activitatea de contabilitate este ținută corect și la zi;

 

 


There is no ads to display, Please add some

About The Author