Achiziţiile marca “Johnny Salsa” continuă la consiliul judeţean

Please enter banners and links.

pop copy_resize– este inimaginabil ce s-a putut realiza(vezi foto)

Dacă în numărul trecut al ziarului făceam câteva precizări legate de achiziţiile de top pe partea de IT din consiliul judeţean, recomandate de un anume Ioan Gheorghe, Johnny pe numele său de facebook, pasionat de salsa, bachata, kizomba, şi mai puţin de economisirea banului public, a venit şi rândul colegilor de la Ediţia să scrie despre aceleaşi achiziţii marca "Johnny Salsa", în cadrul unui proiect cu fonduri europene.  Facem precizarea, la solicitarea firmei Speed Computers, despre care aminteam în numărul trecut, că Johnny nu a lucrat concomitent la această firmă şi consiliul judeţean. Restul afirmaţiilor rămân valabile. Trecând la colegii de la Ediţia acestia au descoperit că în cadrul proiectului cu fonduri europene s-au făcut achiziţii directe, conform documentelor de pe site-ul consiliul judeţean, şi nici măcar nu s-a încercat un soi de cerere de ofertă. De exemplu, înfiinţarea unui site a costat 165 mil. lei vechi, organizarea evenimentului 1,7 mld. lei vechi, iar realizarea şi montarea unor panouri, deşi proiectul a fost vizibile pentru o zi, a costat puţin peste jumătate de miliard. Colegii de la Ediţia promit să mai scrie de încă două proiecte, tot pe Programul Operaţional pentru Pescuit, în cadrul cărora s-au pescuit echipamente, servicii şi alte cele tot prin achiziţii directe la preţuri indecente. Cu această ocazie solicităm auditorilor proiectelor, plătiţi, dealtfel, cu sume destul de micuţe, 30 milioane lei vechi, pe lângă un laptop marca "Johnny Salsa"- 43 mil. , să-şi dea cu părerea despre eficienţa cheltuirii banilor publici.  În plus, să ne arate şi nouă, că tare suntem curioşi, cele 10 biciclete achiziţionate, asta dacă nu le-a luat cineva acasă, dar şi cele 5 bărci de pescuit. Dacă nu sunt prin Deltă, după metoda bacului ponton-dormitor.


There is no ads to display, Please add some

About The Author